SK vodní slalom České Budějovice

Stav modernizace k 21.8.2011

Na kanále v Českém Vrbném pokračuje betonování dna a břehů, práce se blíží k (již bývalému) kolovadlu. Břehy nad betonovými částmi koryta jsou již částečně vydlážděny kameny a kanál tak pomalu začíná získávat svou budoucí definitivní podobu. V místech bývalého válečku vzniká nejdivočejší místo budoucí tratě, což je zřejmé i ze spádu vybetonovaných částí břehů.

zobrazit plnou velikostBřehy vyskládané z kamenů, z nichž některé jsou vystouplé, aby se po nich dalo vyléztBetonování dna pokročilo o kousek dálzobrazit plnou velikostzobrazit plnou velikostzobrazit plnou velikostzobrazit plnou velikostzobrazit plnou velikostzobrazit plnou velikostzobrazit plnou velikostzobrazit plnou velikostzobrazit plnou velikostV místech bývalého válečku vzniká nejdivočejší místo nového kanáluzobrazit plnou velikostzobrazit plnou velikostzobrazit plnou velikostzobrazit plnou velikostpotůček, který protéká kanálem nyní, jako by na kolovadle vytékal z hlubokého kaňonua o kousek dál vytvářel na svém břehu písčité pláže, bohužel jen pro trpaslíkyMohutný betonový masív zbývající z bývalého kolovadla

Přečtěte si také:
První trénink na nové trati - voda teče pravidelně
Slalomová trať v Českém Vrbném otevřena
Stav modernizace areálu 5. 3. 2012
Stav modernizace areálu 28.1.2012, slalomová trať otevřena od 24.3.2012
Stav modernizace areálu 25. 11. 2011
Stav modernizace slalomové tratě 6.11.2011 a letecké pohledy
Stav modernizace slalomové tratě 11.9.2011
Kanál 6. 8. 2011
Průběh prací v Českém Vrbném k 28. 7. 2011
Jsme bez mostu - 28.6.2011

©SK vodní slalom České Budějovice - všechna práva vyhrazena | rss | design Jan Junek | realizace StachSW
ROP Jihozápad