SK vodní slalom České Budějovice

Kanál 6. 8. 2011

V Českém Vrbném se usilovně bourá i staví. Na trojce se do dna zabudovávají kolejnice pro mobilní překážky. Dál je koryto rozkopáno a už jen na kolovadle lze rozeznat zbytky původní kaskády, a to den ode dne hůř. V závěsu za bouráním postupují i betonářské práce, které se již dostaly do míst bývalého válečku.

zobrazit plnou velikostNa trojce se v betonovém dně objevily kovové armaturyzobrazit plnou velikostzobrazit plnou velikostzobrazit plnou velikostzobrazit plnou velikostzobrazit plnou velikostzobrazit plnou velikostzobrazit plnou velikostzobrazit plnou velikostPohled k bývalému válečkuzobrazit plnou velikostPohled do míst, kde svého času bývala Mírova vyjížděčkaPohled od válečku ke kolovadluzobrazit plnou velikostzobrazit plnou velikostzobrazit plnou velikostzobrazit plnou velikostzobrazit plnou velikostzobrazit plnou velikostKolovadlo vypadá, jako by dostalo přímý zásah při bombardovánízobrazit plnou velikostJenom v úseku pod kolovadlem zůstává vše při starém

Přečtěte si také:
První trénink na nové trati - voda teče pravidelně
Slalomová trať v Českém Vrbném otevřena
Stav modernizace areálu 5. 3. 2012
Stav modernizace areálu 28.1.2012, slalomová trať otevřena od 24.3.2012
Stav modernizace areálu 25. 11. 2011
Stav modernizace slalomové tratě 6.11.2011 a letecké pohledy
Stav modernizace slalomové tratě 11.9.2011
Stav modernizace k 21.8.2011
Průběh prací v Českém Vrbném k 28. 7. 2011
Jsme bez mostu - 28.6.2011

©SK vodní slalom České Budějovice - všechna práva vyhrazena | rss | design Jan Junek | realizace StachSW
ROP Jihozápad